do it yourself: linen shorts with crochet lace



Shortsen som jag ska bära under min studentklänning (för att jag inte tycker om klänningar) är färdigsydda! Iofs ser de mer ut som ett par moderna mamelucker eller typ sovshorts, men jag gillar dem så då får resten av världen helt enkelt leva med att jag går runt i dem!

English;
The shorts that I'm going to be wearing underneath my dress for graduation (because I don't like dresses) are all done! Although they kind of look more like pantalettes or bloomers, but I like them, so the rest of the world will just have to live with it!

Comments
Postat av: Jonna

Ojoj! Wow! Åh. Gud, vad jag önskar att jag kunde sy sådär! Blir helt fylld, från tårna, ut i fingrarna och upp i knoppen, av inspiration! Det kliar i händerna.

Vackert, vackert, vackert - som resten på din blogg! ojojoj (hemskt mycket oj)

2011-05-21 @ 12:02:14
URL: http://utpekad.blogspot.com

Comment here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail adress: (publiceras ej)

URL/Blog adress:

Comment:

Trackback


bloglovin
RSS 2.0